

Gastos de envío (España)
Nacex: 4,90 €
Envío discreto a domicilio (24-48h)
MRW: 4,50 €
Recogida en oficina de MRW (24-48h)
CORREOS: 4,00 €
Recogida en oficina de correos (48-72h)
Haz tu pedido hoy y recíbelo el lunes sólo con NACEX.
CINQUANTA OMBRES D'EN GREY (EN CATALÁN)
E. L. JAMES
Ella es una jove universitària, intel·ligent, seriosa, estudiosa, amant de la literatura, i verge. Ell és un empresari multi milionari, culte, gourmet, exquisit i exigent en tot... sobre tot en les seves preferències sexuals.
Quan a l'estudiant de literatura Anastasia Steele li encarreguen que entrevisti en Christian Grey, un jove empresari d'èxit, es troba amb un home atractiu, seductor i també molt intimidant, que la deixa impressionada. La inexperta i innocent Ana intenta oblidar-lo, però de sobte s'adona que desitja aquest home.
Quan la parella per fi inicia una apassionada relació, les peculiars pràctiques eròtiques d'en Grey desconcerten l'Ana, que poc a poc va descobrint els límits dels seus propis i més obscurs desitjos.
Cinquanta ombres d'en Grey és la primera part de la trilogia Cinquanta ombres, que continua amb Cinquanta ombres més fosques i Cinquanta ombres alliberades.